Vážení zákazníci,
jistě si někteří z Vás všimli, že modely, které Vám nabízí značka Kentoya, se snaží nabízet i jiní prodejci, a to převážně na internetu přes různé e-shopy. Chceme Vás tímto upozornit, že tyto modely nemají se značkou Kentoya nic společného, jsou vyráběny v jiných továrnách v Číně a samozřejmě jsou vyráběny v nižší kvalitě a z horších materiálů. Není v našich silách zabránit tomu, aby model, který vyrábíme a prodáváme v ČR, nebyl zkopírován jinou konkurenční továrnou, která se jej pak přes různé prodejce snaží v ČR prodávat.
Tito prodejci, přestože se na webu tváří seriózně, většinou nemají homologace, nejsou zaregistrováni u Ministerstva dopravy, netisknou technické průkazy a skútry prodávají přes tzv. COC list. Toto samozřejmě mohou, ale chceme Vás tímto upozornit, že tito prodejci nemají fungující servisní síť, nemají náhradní díly nebo jich v lepším případě mají nedostatek pouze na omezenou dobu. V případě problémů přestanou s Vámi komunikovat nebo zmizí z trhu.
Toto upozornění zveřejňujeme na základě informací od zákazníků, kteří uváděli, že při koupi skútru byli ubezpečováni, že kupují stejný model jako prodává Kentoya.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám šťastnou ruku při výběru skútru.
Team Kentoya
Vážení zákazníci,
od roku 2017 vstupuje v platnost nová emisní norma EURO 4, která mimo jiné zpřísňuje emisní limity a požadavky na technickou stránku skútru. Skútry plnící EURO 4 budou vybaveny jednoduchým vstřikováním, které má za úkol hlavně snížit emise výfukových plynů. Dále budou vybaveny kombinovaným brzdovým systémem, který aktivuje obě brzdy stlačením jediné páky, automatickými světly a v neposlední řadě i OBD konektorem, který bude sloužit k monitorování činnosti motoru. Výkonově a spotřebou budou skútry přibližně na stejné úrovni jako skútry plnící normu EURO3.
Nové nařízení Evropského parlamentu s označením 168/2013 je spojeno s novými úkoly pro výrobce a navýšením výrobních výdajů, což se odrazí v konečné ceně vyráběných skútrů. Předpokládané navýšení ceny bude dle modelu 4.000 až 5.000 Kč. Tyto skútry budeme uvádět na trh v průběhu roku 2017 a začnou postupně nahrazovat skútry plnící normu EURO 3.
Skútry plnící normu EURO 3 zůstávají nadále v prodeji při zachování původních cen. My jako autorizovaný prodejce značky Kentoya budeme vydávat ke skútrům zakoupeným v roce 2017 technický průkaz vždy s aktuálním datem prodeje (koupíte 10. června 2017, TP bude vystaven 10. června 2017) a vždy se bude jednat o čistopis. Nemusíte se obávat, že ke skútru zakoupenému v roce 2017 obdržíte technický průkaz vystavený v roce 2016 a již přihlášený na 1. majitele tak, jak to praktikují někteří autorizovaní prodejci a mnoho různých neautorizovaných prodejců.
Věříme, že Vám tato informace napomůžeme při výběru skútru v roce 2017 a pokud byste měli nějaké doplňující dotazy, neváhejte napsat naprodej@kentoyamotors.cz, rádi Vám odpovíme.
Team Kentoya
V případě, že se Vám stane, že je homologační lístek na motocyklu poškozen nebo se ztratil, je nutno pro potřeby STK si nechat vyrobit štítek nový a ten připevnit na skútr. Firma Kentoya náhradní štítky nevyrábí, proto Vás chceme informovat, kde si štítky můžete nechat vyrobit - např. u firmy EXPRES ŠTÍTKY (http://www.expresstitky.cz/jakobjednat/) nebo u firmy ING. LEO BUCHTA (http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1-1-VYROBNI-STITKY/142-2- ZHEJIANG/5/738-Vyrobni-stitek-ZHEJIANG-LINGYU).
Výrobní štítek obsahuje výrobce (je uveden v technickém průkazu - ř. 3), dále identifikační číslo vozidla (VIN) - řádek E, dále vnější hluk vozidla [dB (A)] stojícího / ot. [min-1] - v technickém průkazu řádek U, položky U1 a U2. Některé štítky dále obsahují číslo homologace (v technickém průkazu nahoře - ES/EU č.), pokut není uvedeno, nemusí být na štítku.
Značka Kentoya se každoročně účastní soutěže Motocykl roku v kategorii skútry pořádané svazem dovozců motocyklů SDA v rámci výstavy Motosalon.
Přestože patříme k nejlevnějším značkám na trhu, daří se nám držet krok v silné konkurenci renomovaných značek a v roce 2016 jsme s modelem Maximus 125 4T skončili na druhém místě hned za vítěznou Kawasaki a pomyslně jsme porazili ostatní zúčastněné renomované značky jako je Yamaha, Piaggio nebo Sym. Toto druhé místo svědčí o upevňování pozice na trhu a povědomí o značce a v neposlední řadě i o vzrůstající kvalitě a oblíbenosti námi vyráběných skútrů.